iconPoskytujeme úspěšná e‑commerce řešení.
iconPodepíšeme se pod váš úspěch.
iconStačí zavolat na 730 156 654
Webové stránky na míru
0 Košík
Celkem:
Nakupte ještě za 1 500 Kč a získejte dopravu zdarma
Pokračovat do košíku
Nákupní košík je prázdný.
Menu

Jak nakupovat

Jak nakupovat

1. Výběr produktu  

  • Nejprve si vyberte produkt, který vás zajímá. Můžete procházet různé kategorie, jako jsou matrace, postele, nebo ložnicové doplňky, a využít filtry podle velikosti, materiálu nebo ceny.

2. Detail produktu  

  • Po kliknutí na vybraný produkt se dostanete na jeho detailní stránku. Zde najdete všechny důležité informace, jako jsou specifikace, materiál, rozměry a dostupné varianty. Prohlédněte si také fotogalerii produktu a přečtěte si recenze od ostatních zákazníků.

3. Přidání do košíku 

  • Jakmile si vyberete požadovanou variantu, klikněte na tlačítko „Přidat do košíku“. Pokud chcete pokračovat v nakupování, můžete přidat další produkty. Pokud jste s výběrem spokojeni, přejděte do košíku.

4. Nákupní košík 

  • V košíku si můžete zkontrolovat vybrané produkty, jejich množství, cenu a případné slevy. Zde máte také možnost zadat slevový kód, pokud nějaký máte. Jakmile vše zkontrolujete, klikněte na tlačítko „Pokračovat k pokladně“.

5. Doprava a platba 

  • Na stránce pokladny vyplňte své kontaktní údaje, adresu doručení a vyberte způsob dopravy, který vám nejlépe vyhovuje. Následně zvolte preferovaný způsob platby (např. kartou, bankovním převodem, na dobírku).

6. Potvrzení objednávky 

  • Po zadání všech údajů a výběru dopravy a platby si zkontrolujte rekapitulaci objednávky. Pokud je vše v pořádku, klikněte na tlačítko „Odeslat objednávku“. Po odeslání objednávky obdržíte potvrzovací e-mail s podrobnostmi o vaší objednávce.

7. Sledování objednávky 

  • Po odeslání objednávky můžete sledovat její stav prostřednictvím odkazu v potvrzovacím e-mailu. Pokud jste se zaregistrovali, můžete se přihlásit do svého účtu a sledovat objednávku tam. Jakmile bude vaše objednávka odeslána, obdržíte další e-mail s informacemi o sledování zásilky.

8. Vrácení a reklamace 

  • Pokud vám zakoupený produkt nevyhovuje nebo zjistíte nějaký problém, můžete jej vrátit nebo reklamovat. Více informací o vrácení a reklamacích najdete na podstránce „Vrácení a reklamace“.

DEV - vývojová verze
Na produkční verzi tato hláška nebude zobrazena.